Thursday, May 28, 2009

kissan naama / cat´s face


Kissamekko kissatytölle. Kissannaamamekko. Ja kissapipo. Kesäpipo. Kesäkissapipo.

Kun olin pieni, meillä oli kaksi kissaa, Pekka ja Otto. Otto löydettiin syksyllä Laukontorilta, Tampereelta. Naukui siellä kylmissään. Isäpuoleni, karski mies, löysi poloisen ja kantoi sen meille. Meillä olikin sitten kaksi kissaa, olin onnellinen, Otto-kissa riemuitsi, Pekkakin ilahtui kaverista ensi järkytyksestä selvittyään: onnellinen loppu.
Olen siinä vaiheessa kuukautiskiertoa että onnellisia loppuja kaivataan. (Olipa kerran hyvin iso ja paha papu...)

Sitäpaitsi, on ollut kamalan kiireinen viikko. En yhtään liiottele. Kamalan kiireinen. Huh huijjaa.


Cat´s face dress for the kitty in the family. And a cat hat too. Summer hat. Summer cat hat.
Horribly busy week. Sorry, that´s all i can say in english today.

5 comments:

Liivia said...

Minäkin tiedän OIKEIN hyvin, mitä on elää kamalan kiireistä viikkoa. Nyt jo hittunen voiton puolella.

Mutta kuinka suloinen on taas hän, pieni kisu kisumekossaan!!!!

Koitahan kestää siellä ja toivottavasti sinuakin kestetään:)
(minulle osuu nuo päivät matkalle, olen jo ihan perumassa matkaa...jotenkin hirveän epäreilua)

Anna said...

Meillä on nyt Otto-kissa. Pelastettu varmalta kuolemalta jokunen vuosi sitten taloudesta, jossa oli kymmeniä kissoja. Tarrasi pienen pienillä tassuillaan mun paidan rintamukseen kiinni niin tiukasti, ettei sitä enää saanut irti. Naukuu kamalasti edelleen. Otot on hyviä kissoja, vai mitä.

Epävirallinen mielikuvitusystävä said...

Oi Kisua! Meillä meitä on kolme, jotka unelmoi omasta pikkukisusta, mutta mies on (---mukamas?---) allerginen.

Killisilmä said...

Tuo mekkohan huikean hieno. Ja sulonen kissatyttö!

Matroskin said...

Ihana kisumisu! Ja soma kolttu. Ja mikähän tuo taustalavaste onkaan...

PS: Oletteko lukeneet A-L:n kanssa Fedjaa? Voisi tykätä Matroskinista :)