Thursday, August 13, 2009

pakoilee arkea


Ei tää nyt jaksa ja kestä kun kaikki sairastaa ja pitää siivota ja siivota eikä mikään toimi. Rakensinkin katoksen. Otinkin kuvia.

Rakensimme tammeen katoksen, jotta moottorisahamiehet eivät pääsisi kajoamaan siihen. Onneksi rakennettiin. Moottorisaha ulvoo. Huoltofirmanmiehet ovat ihan kivoja, ja varmaan puita ja pensaita pitää leikata. Minä vain kaipaan piilopihaa.

Jos minulla olisi oma piha, kaikki naapurit todennäköisesti vihaisivat minua. Pihassani kasvaisi kaikkea kiellettyä.


Too tired of beeing sick. So, going out and taking pictures of a tree canopy.

8 comments:

Matroskin said...

Voi miten tuhmia pöpöjä!

Minäkin haluaisin villipuutarhan, tai siis villit puut.

Rosmariini said...

Minäkin olen pakoillut arkea, muuttolaatikoiden ja matkalaukkujen purkamista. En jaksa, taidan rakentaa vastaavan majan jonnekin pihan nurkkaan ja kadota sinne.

Pikaista paranemista sinne kaikille ja kaikista vaivoista.

isoinpapu said...

Rosmariini: Teillä on kiva uusi paikka pakoilla, olen siinä kulmilla joskus asunut. Kuulosti heti kivalta. Onnea uuteen kotiin. Ehkä suorastaan lähetän kortinkin vielä!

Liivia said...

Apua, jos tuollaisen tammen kaatavat!
Minä tahtoisin oman tammen, se puuttuu villipihastamme, jota naapurit todella vihaavat. Pahin pelkoni kohdistuu siihen, että villipuutarhavihastamme kärsii tyttömme, sillä hänen kaverinsa sanovat nyt jo ääneen vanhemmiltaan kuulleita lauseita koskien pihaamme.
Ja joitain ei päästetä meidän pihaan leikkimään. Onhan tämä toki arvelluttava paikka, täällä voi vaikka kasvaa lihansyöjäkasveja, jotka popsivat heidän lapsensa...

Parantukaahan jo siellä!

Celia said...

Äidilläni on kans villipuutarha/piha. Naapuri kasvatti valtavan kuusiaidan, jottei äitini pihan villitykset näkyis heidän geometrisen tarkasti huolletulle puolelle.
Yhtenä päivänä naapurin tyttö osoitti äidin nurmikolla kasvavaa voikukkaa ja kysyi:
miksi teillä on tollasia maassa, mikä se on?

Toivottavasti taudit ovat jo talttumaan päin!

Joola said...

Täällähän on eri näköistä. Toivottavasti pihassa ei liian... Siis kauhistus, jos puita lähtee... Minä olin tänään meidän taloyhtiön pihassa huoltomies. Sahasin muutamia isoja kuolleita oksia puista/pensaista. (En tiedä kumpia ovat). Pojat rakensivat niistä majaa. Mikä ihastutti minua suuresti.
Taudit pois, hellittäisivät jo. Meillä kuopus nuhailee ja haluaisin, että voisimme nukkua parvekkeella, ilman, että kannan huolta tuleeko/tuliko räkä sieltä vai mistä...
Ja ne kamalat influenssat on vasta edessäpäin! Pelkään... Ei puhuta niistä nyt. Terveyttä vain ja lisää suojaavia katoksia.

violet said...

Minun on vaikea uskoa että me suomalaiset olisimme eläneet todellakin aina luonnon lähellä, luonnon keskellä, luontoa rakastaen ja kunnioittaen.
On vaikea uskoa, kun katselee millä hiivatin vimmalla kaikki pitää siellä nykyään kaataa, rajoittaa, rajata, tukea, kartoittaa, tehdä vaarattomaksi - tuhota.
Ihan kuin luonto olisikin yhtäkkiä joku uhka jolta pitää suojautua.
Kumoon vaan ja asfaltti rantaan asti, sano.
(sylettää tuommonen ihan)

Kerri said...

Tree canopies are always so beautiful. The light is amazing. Just noticed that you've added my blog to your links. Thanks so much!