Monday, September 14, 2009

jälkeen ja ennen / after and before

Muunsin ja pienensin kauniin, mutta ihmiselle täysin epäsopivan paidan S:lle söpöilypaidaksi. Olen vieläkin niin väsynyt että vaikka muistin otta paidasta "ennen"-kuvan, en kuitenkaan tajunnut kuvan olevan täysin epätarkka. Kuvaa kyllä hyvin olotilaani.
Olen ihan poikki. En voi sättiä säätä, sehän on kuin morsian. Olen nukkunut, en ole flunssainen, kaikki on hyvin. Olen vaan väsynyt.
Jaksoin sitten kuitenkin vähän ommella. Ilahdun.

Before and after. I was so tired when i took the before picture, that i really didnt notice the picture beeing all blurred. I am all blurred.
I can´t blame the weather, it´s georgeous. I´m not sick, i have been sleeping well, all is good. I´m just tired.
It makes me happy thoug, that i found some energy to sew.

9 comments:

Solveig said...

Syksyllä tuntuu monesti siltä, että voisi kuukahtaa kesken päivän. Kesän menee usein niin täysillä, että tarvitseehan sitä lepoakin. Muutamat hyvät yöunet ja paljon lämmintä juotavaa. Kyllä se siitä :)

Ja tuo on mitä ihanin söpöilypaita. Ostin samantyyppisen meidän tytölle H&M:ltä, laiskuuttani.

Elina said...

Onpas hieno muunnos! Toivottavast väsymys alkaa pian hellittää. Väsymystä ei kyllä voi havaita tuosta paidasta. Taitavaa!

aurinko ja kuu said...

Juu...väsynyt...tuttua aivan.
Olen meinannut kadottaa tyttäreni jonnekin Olulunkylään syntymäpäiville.seissyt vääränä aamuna pihalla odottamassa kyytiä töihin ja bravuurileipäni ei ota enää onnistuakseen.
Päiväunia en osaa ottaa, muutakuin jos vahingossa nukahdan.
Hieno on paita .hyvähyvä.

Katilein said...

Hieno!

Toivottavasti väsymys hellittää. Minä olen myös hiukan väsymyksen kourissa. Tänään sain onneksi nukkua puolet maanantaista pois, se tuli todella tarpeeseen!

Vilijonkka said...

Jaksamista!

Liivia said...

Eri söpö paita.

Mä olen jotenkin vihamielinen säätä kohtaan, nyt tosiaan paistaa joka päivä kun pitäisi töitä tehdä (ja auringonvalo häikäisee koko ajan niin että meinaa migreeni tulla) ja kesäkuussa, paistoiko silloin? Ei juuri yhtenäkään päivänä.
Pitäisi olla tietysti iloinen kun nyt paistaa ja on lämmintä-olenkin, mutta olisin ainakin puolet tästä paisteesta ottanut mieluummin kesäkuussa.

jonna said...

Upea!

Mulla on tänään ollut sellanen olo, että jos ummistan siläni, nukahdan vaikka seisaalleni. Mitä lie..

Dagmara said...

Stunning!

Kerri said...

This is amazing! I love it.