Wednesday, September 09, 2009

paranee / getting better



Minä taisin olla ainoa, joka täällä tälläkertaa sairasti. Olen vieläkin ihan reporanka vaikken edes kuumeillut kunnolla. Kummallista.
Hiljalleen vaan.
Löysimme hienoja kuivuneita kukkia ja auringon lehtikasasta.

I think i was the only sick here after all. A bit weird. I´m still very tired even if i didnt really have fever, it felt like fever, but wasn´t.
Taking it slowly.
We found very fine dryed flowers and a sun hiding in fallen leafs.

8 comments:

hannna said...

Ajattelin kysellä ja toivotella, mutta johan siellä parannutaan. Me oltiin vain 17km päässä Turusta, niin aattelin sua. Ajattelen blogituttavia aika paljon näköjään. Aurinko paistaa ja keltaisia lehtiä leijailee.

Liivia said...

Ai kun kaunis tuo eka kuva.
Hyvä kun oot taas parempi.

Mulle ei tarvitse kuin mainita sana Turku, niin heti ajattelen puhtipuhti.

Celia said...

Kuivuneita kukkia täälläkin ja aurinko tänään jotenkin kesäisen keltainen, nyt jo tosin laskenut.
Parane rauhassa!

Tykkään tuosta ylimmästä kuvasta kovasti.

ardize said...

i love the middle picture - crisp and blue! get well soon. gigi

shys said...

parane kokonaan. Teidän perhe pelasti salaa mun viikon.
(teinit kertoi teidän mehuepisodi-illasta ja mua lohdutti ja samalla vähän nauratti)
nimimerkki "vaikeuksia, tappelua ja riittämättömyyden tunteita poikansa kanssa viime päivinä kohdannut"
(lisäksi myös huutoa, ja itkua)

Anonymous said...

Is the tricycle being towed? (pulled)

isoinpapu said...

hannna: pöh, en mä parannukaan vielä. olen uudestaan kipeä, mystinen vatsaoireilu yhtäkkiä. harmittaa.

mun teksi mieli matkustaa jokapaikkaan. varsinkin nyt kun olen ihan seis.

liivia: mäkin tykkään siitä ekasta kuvasta, kerrankin tuli sellainen kuva kun mä aionkin:)

celia: tänään täälläkin taas kirkasta ja kaunista. keltaista. raikkaus on ihanaa.

ardize: thank you!

shys: ah, pitäis varmaan enemmän jakaa täälläkin noita "mehuepisodeja". Voi hyvänen aika... huh huh. Mut hyvä jos helpotti.

anonymous, hi there: Yes, it´s beeing more or less towed. we make long trips and the little one is not actually very sporty kind of child. more of an enjouyer :) a scarf makes a good towing rope.

Ritva said...

reporangalle puhallus ja onnen pipanoita!