Thursday, December 15, 2011



Olin jo vaikka kuinka kauan halunnut kokeilla, ja siihen meni vain viisi minuuttia! Voi että, ja riemu on rajaton!

Vanha pyyhekumi, askarteluveitsi, sattuipa olemaan jopa tuollainen leimasintyynyn jämäkin! Joulukissa! Ai ai, nyt leimailen näitä ihan kaikkialle!


For so long have i wanted to try this, and it only took five minutes! And oh joy, what a joy!

Just a piece of old eraser, a craft knife and we even had  that kind of stamp ink thingy ! Holiday cat! Christmas cat!

12 comments:

Liivia said...

Mä olen halunnut kokeilla kanssa ja tämä nyt lisäsi puhtia hommaan, kiitos! Ihana tuli tuosta, ja että pyyhekumi! Olen funtsannut että mikä se olis se materiaali ja mistä saisi...

Merja said...

Ai ku söpö! Mää tahtoisin pöllön. Tekisitkö mulle?

luminen said...

Oi kiva :) Ja sait kuulostamaan niin helpolta että nyt minunkin tekis mieli heti kokeilla.

kerttu said...

:-)

Jokke said...

Hyvä että kokeilit! Itse tehdyt leimasimet ovat paprempia kuin kaupan.

isoinpapu said...

Liivia: Joo, nyt leimasimia väsäämään! Mun joku kuvisope kauan siten tekin linoleikkausjuttuja vanhalle muovimatolle. Mahtaiskohan semmoinen olla tarpeeksi paksua tähän? Noita kuminpalasia meillä kyllä aina jostain löytyy. Ovat vaan aika pieniä useimmat. Tai sitten panen ihan ranttaliksi ja osta uusia :)

Merja: Pöllö olis ihana! Jos mä löydän/ostan materiaalia ja jos onnistuu niin saat pöllön joskus. Tehdään sitten vaikka vaihtokaupat, sun kortit on aika ihania...

luminen: Joo, mulla ei ollut rima korkealla lainkaan, halusin vaan kissan. Ja voi juku, iloitsemme tuosta ihan kamalasti. Liisu on leimannut meidän akikki kirjekuoret täyteen kissoja.

Kerttu: :)

Jokke: No sanos muuta!
Kai se sitten kai on niin, että joskus jotain juttua pitää kypsyttää mielessä kauan kauan, vaikka sen toteuttaminen ei vaatisi paljoa.
Mä en kyllä yhtään tajua miksen ollut aikaisemmin ryhtynyt toimeen.
Mulla on kyllä tosi huono muisti... Pitänee alkaa krijoitella muistilappuja.

Merruli said...

Söpöliini joulukissa. Tuo on niin hauskaa puuhaa, pitäisiköhän pitkästä aikaa kaivaa kaiverrusvälineet esiin.

Tytti said...

Hieno kissa!

Me tehtiin joskus opiskeluaikaan softiksesta leimoja. Sitä oli aika helppo leikata ja liimalla vaan täräytettiin puupalikkaan kiinni.

Meillä käytetään (kaupankin) leimasimia omien lahjapapereiden tekoon. Se on hauskaa hommaa ja lapsillekin sopivaa.

Sara said...

Siisti! Me tehtiin joskus yläasteaikoina perunasta leimasimia! Tosin tuo pyyhekumi on parempi, kun ei mene ikinä pilalle!

Peurankello said...

Mahtava innovaatio tuo pyyhekumi. Jes, valmiit kaupan leimasimet ovat niin kliinisiä, ettei ne mulle oikein tartu mukaan...ja maksavat maltaita. Tämä oli niiiin hyvä idea!

outi said...

kyllä tuli hieno. ja hyvä idea vanhasta pyyhekumista!
mä olen joskus kokeillut niitä perunaversioita..

Kirjailijatar said...

Tämä oli ihan mahtava idea! Heti piti näyttää tytölle, joka innostui ideasta. Saadaanhan, saadaanhan kokeilla?